Komple Eksikler PO Sosyal Lig * 14

Tanışalı çok olmadı ama Fantezi Futbol sevdamı az-çok biliyorsunuzdur artık. Şu yaşta evde hanım, iki çocuk, iş yaşamı, para derdi, koşturma, hobiler, kendine zaman ayırma, misafir ağırlama, arkadaş buluşması, Beşiktaş maçları, hastalık, hastane, Allah korusun kayıp veya cenaze vesaire... Tüm bunlardan biraz biraz çalıp emek verdiğimiz tutkumuz olan Fantezi Futbolun peşinden sürüklenip gidiyoruz bu hayatta. Özel yaşamımızdaki üzüntülerimiz, sıkıntılarımız, iş yaşamındaki koşuşturmalarımız yanında site ve sosyal medya paylaşımları için teknik yetersizlikler, nitelikli arkadaş eksikliği, şahsi cahillik ve bitmek bilmez zamansızlık gibi türlü can sıkıcı ve heves kaçırıcı şeyler de cabası! Bitmesin dertleerrrr diye bir Beşiktaş tezahüratı vardır ya, neyse... Video çekip yüklemek 3 saat, okunası güzel bir yazı yazmak 5 saat, istatistik araştırıp analizli bir şekilde sunmak 10 saat, site içi düzenlemesi-yeni içerik yaratmak-devamlı bu oyunu düşünmek 24 saat ve özellikle sakatlar postunu ülkenin yerel gazetelerine kadar inip araştırıp kaynak bulana kadar uğraşıp bulmaya çalışmak inanın günlerce sürüyor. Bunların karşılığında bir güzel iltifat, sizin sayenizde şu adamı aldım teşekkürler lafı, hafif bir emeğine sağlık, vallahi çok güzel yazmışsın cümlesi tüm yorgunluğu, bıkkınlığı ve tükenmişliği alıp götürüyor. Elhasıl yaptığımız şeyin, verdiğimiz emeğin karşılığının parasal değeri yok, olmasın da zaten sıkıntı değil, tamam da arada bir bravo ne güzel yazmışsınız deyin lan bari ahahahahaaa :))) Şaka şaka, cümleyi böyle bağlamayacaktım elbette. Demem o ki; Allah utandırmasın, eksikliğini göstermesin, uzak koymasın, bir elem keder vermesin inşallah. Daima buralarda olacağız, Fantezi Futbol sevgimiz üzerine bir şeyler paylaşacağız. Ama bunu yaparken de etrafımızdan gelen yapıcı eleştirileri, düzeltmemiz gereken şeyleri ve sizin görüşlerinizi de dikkate alacağız. Örneğin;

Yukarıda günlerce sürdüğünü söylediğim (bu konuda oldukça iddialıyım, bu ülkede bu konuyu bu kadar ayrıntılı araştıran ve detaylı sunan başka bir site, başka bir kişi, başka bir kurum yok) Sakatlar postu oldukça uzun, okuması sıkıcı, albenisi yok. Kadrosunu yapacak insan sakatlara bakıyor geçiyor, ama bakarken de aşağıya indikçe iniyor, bulamıyor, göremiyor veya bunu bir yere kopyalayıp içinden alması gerekeni almak için sadeleştiriyor. Ehhh oyuncunun bilmem ne kasının zorlanması ya da ödem oluşturması, tramvası, şişliği veya fizyoterapisti ile çalışmasının çok ilgi çektiğini söyleyemem lakin ben de bunu yazmazsam ölürüm kusura bakmayın arkadaşlar, vallahi de billahi de elimde değil. İnsanların bu postu daha çok okuması ve daha güzel görünüme sahip olarak bakması adına geçen haftadan beri düşünüyorum ne yapabilirim diye. Sözün özü; bu konuda gelen şikayet, öneri ve fikirleri kendimce değerlendirip, blogspot sınırları içinde en sadeleştrilmiş şekilde size sunmaya karar verdim. Sakatların hayat arkadaşı olan Cezalılar postunu da aldım, bundan böyle her hafta sakatlar ve cezalıların tümünü size özet halinde paylaşacağım formatta KOMPLE EKSİKLER etitekini yarattım. Sakat, şüpheli, cezalı ve kadro dışı olan oyuncuları bu başlıklar altında maç maç olmak üzere bundan böyle her hafta görebileceksiniz. İleride profesyonel bir siteye geçince, bunları okuyup acı acı gülümsemek mümkün olacak mı bilmiyorum ama en azından şimdilik böyle bir pratik formatla işiniz daha kolaylaşacak diye düşünüyorum (bana ekstra bir angarya daha çıktı). İnşallah öyle olur. Ha unutmadan Sakatlar ve Cezalılar postu aynen yayımlanmaya devam edecek ve bu özet post ile bire bir uyumlu olacaktır. Bilgilerinize... (Bu arada komple eksik ibaresinin nereden geldiğini sevgili koçeroma sorabilirsiniz, kendisi biraz şeydir ıııııı ...... neyse. Hahahahahah... O anladı:) 

Bu konudaki görüşlerinizi, önerilerinizi ve fikirlerinizi yorumlar bölümüne yazarsanız çok daha güzel, sağlıklı ve verimli bir şekilde Fantezi Futbol sevdamızı yaşamaya ve yaşatmaya devam ederiz. Belki de bizim aklımıza gelmeyen sizin gelir, olmaz olmaz demeyin, kim bilir, belki de, ay hadi inş.. Son olarak sözlerime çocukluğumun eşsiz kahramanı ve bu dünyada gördüğüm en büyük santrfor olan Marco Van Basten ile son vermek istiyorum; MARCO VAN BASTEN!


⚽ Çaykur Rizespor - MKE Ankaragücü
🚫 Cezalılar Ricardo Faty
🆓 Kadro Dışı -
🚑 Sakatlar Musa Çağıran, Bifouma, Kenan Özer, Johannes Hopf, Erdem Özgenç 
🏥 Şüpheliler Umar Aminu                                                                     
⚽ Atiker Konyaspor - Aytemiz Alanyaspor
🚫 Cezalılar -
🆓 Kadro Dışı Emre Güral
🚑 Sakatlar Paolo Hurtado, Selim Ay, Mbilla, Ufuk Ceylan, Barış Başdaş
🏥 Şüpheliler N'Sakala

⚽ Medipol Başakşehir - D.G.Sivasspor
🚫 Cezalılar Manuel Da Costa, İrfan Can Kahveci, Douglas
🆓 Kadro Dışı -
🚑 Sakatlar Eljero Elia, Alparslan Erdem, Mert Hakan Yandaş 
🏥 Şüpheliler -

⚽ Antalyaspor - Göztepe
🚫 Cezalılar Titi, Gassama
🆓 Kadro Dışı Nabil Ghilas
🚑 Sakatlar Doukara, Charles, Adama Traore, Kerim Atakan Kesgin
🏥 Şüpheliler Deniz Kadah

⚽ Kayserispor - Trabonspor
🚫 Cezalılar Atila Turan, Ogenyi Onazi
🆓 Kadro Dışı Burak Yılmaz, Onur Kıvrak, Ekuban
🚑 Sakatlar Oğuzhan, Sakıb, Rotman, Kucka
🏥 Şüpheliler Hasan Hüseyin, Deniz Türüç

⚽ Bursaspor - B.B.Erzurumspor
🚫 Cezalılar Ertuğrul Ersoy
🆓 Kadro Dışı Emre Taşdemir, Trtovac
🚑 Sakatlar Furkan Soyalp, Stancu, Sakho, Shehu, Khubulov
🏥 Şüpheliler Leo Schwechlen, Tshabala, Sefa Akgün, Taylan Antalyalı

⚽ Beşiktaş - Galatasaray
🚫 Cezalılar Ndiaye, Serdar Aziz, Donk, Rodrigues
🆓 Kadro Dışı Tolgay Arslan, Tarık Çamdal
🚑 Sakatlar Gökhan Töre, Roco, Emre Akbaba, Belhanda, Sinan Gümüş  
🏥 Şüpheliler Babel, Pepe

⚽ Evkur Yeni Malatya - Akhisar Belediye
🚫 Cezalılar -
🆓 Kadro Dışı Seleznov
🚑 Sakatlar Arturo Mina, Ertaç Özbir, Mustafa Yumlu, Dany, Bokila, Bilal
🏥 Şüpheliler Donald, Erkan Kaş, Boutaib, Sadık, Guilherme 

⚽ Fenerbahçe - Kasımpaşa
🚫 Cezalılar Jailson, Soldado
🆓 Kadro Dışı Ozan Tufan, Kameni, Volkan Demirel, Atıf, Nabil Dirar
🚑 Sakatlar Andre Ayew, Oğuz, Ferdi, Tolga Ciğerci, Khalili, İlhan Depe  
🏥 Şüpheliler Veigneau

1 yorum:

Soner Kibaroglu | 30 Kasım 2018 17:42

Elinize emeginize sağlık. FF açısından yapmış olduğunuz güzel çalışmaları beğeniyle takip ediyorum Çalışmalarınız da kolaylıklar dilerim.

Related Posts with Thumbnails