Bir Tercihin Anatomisi ...


Halbuki Bursa gol yemezdi…
Son 9 maçta sadece 1 golü kalelerinde görmüşlerdi .
Rakip Eskişehir’in gol atma sorunu mevcutken
Ve maç Bursa’da oynanıyorken
Daya 3 defans oyuncusunu kesin oynayan yeşillerden
Penaltı da atarsa Ivankov,
Garaj’da İskenderler benden!
Ömer Erdoğan rotasyona kurban gitti ,
Wederson sarı kart gördü
Stepanov gol yedi.
Bu hafta defanstan sadece 5 puan geldi…

Gönül verdim orta sahada kazanması muhtemel
Ucuz oyunculara.
Manisa’da Makakula güncellenmemiş,
Bart olmayan Simpson var, al kaçırma!
Yanına geçen haftanın süperstarı Konyalı Montano
Manisa Mesir Macunu yanına Etli Ekmek gibi.
Yemedi!
2 oyuncudan toplam 6 puan,
Yetmedi!

Beşiktaş’tan kim oynardı, kaptanım Q7 sakattı.
O zaman Bobo alındı, çıkarıldı.
Alındı çıkarıldı.
Gücendim, ben alındım Bobo alınmadı.
Rotasyon kelimesini sevmiyorum artık.
Bobo 2 gol attı!
Guti tercihi iyi, Tabata düşünüldü ama oynatmazdı.
Ki oynatmadı ama 2 asist, gol yemedi ve 9 puan gitti!

Yedeğimdeki Okan Alkan kesin oynayacaktı
Gönüllü Gökhan sakattı.
Ama Okan haftayı 1 puanla tamamladı.
Hakan Aslantaş gerçekte defanstı ama bu oyunda orta saha.
Alacaktım geçen haftanın 2 asistli adamını
Orta sahama kıyamadım, o kıydı.
Sonradan girip gol attı, 10 puanla beni selamladı.

Gökten 3 gol düşer.
Biri Cernat'a diğer ikisi Yattara'ya...
Bir hafta daha biter,
Bu çocuk gider...

2 yorum:

kuzen larry | 14 Eylül 2010 12:22

Ben de son anda Yattara'yı çıkarıp Alex'i aldım kadroya. Fenerbahçeliliğimin öne çıktığı profesyonellikten uzak bir tercih oldu :)

Bir de orta saha oynayan Ceyhun'u defansa koyarak çok akıllıca bir iş yaptığımı düşünmüştüm :) Şenol Güneş sağolsun, kesik yedi bu hafta Ceyhun.

t2 | 14 Eylül 2010 15:24

Bobo ve teofilo rotasyona uğrarlar diye alamadım, ben başka bisey aldım;))

Related Posts with Thumbnails